Ofte stillede spørgsmål
Under Admin > ForældreIntra > Advisering pr. email > Tilmeldte forældre i den valgte klasse kan du se, om forælderen er tilmeldt og har status OK t...
Tue, 13 Mar, 2018 kl. 1:13 PM
Under Databaser > Elever > Udmeldte elever er det muligt at finde visse data fra elever, der ikke længere går på skolen, i op til et år efter, elevern...
Tue, 13 Mar, 2018 kl. 1:13 PM
Det kan skyldes, forældrene ikke har været logget ind i ForældreIntra længe eller overhovedet. For at udpege forældrene i beskedsystemet skal man du sætte ...
Fri, 1 Apr, 2022 kl. 11:51 AM
Hvis der ikke er indsat en natlig pause på Infokiosken, kan den gå i stå i løbet af natten pga. den natlige vedligeholdelse af SkoleIntra-serverne. Vi a...
Tue, 13 Mar, 2018 kl. 1:16 PM
Benyttes UNI-login til at logge på ElevIntra, kræver det, der under Admin > Elever > Elevkartotek er oplyst et UNI-login brugernavn på eleven i feltet...
Tue, 13 Mar, 2018 kl. 1:17 PM
Får du beskeden "Ingen data på central server" kan det være fordi, skolen ikke har godkendt dataoverførsel af itslearning DK (SkoleIntra) WS17 dat...
Tue, 13 Mar, 2018 kl. 1:18 PM
Hvis en forælder er oprettet som medlem af skolebestyrelsen under Databaser > Skolebestyrelsen > Medlemmer er skolebestyrelsen, vil forælderen kunne t...
Tue, 13 Mar, 2018 kl. 1:19 PM
Som udgangspunkt har forældre ikke lov til at uploade billeder til fotoalbummet eller billedarkivet. Dette kan ændres for den enkelte klasse via Admin >...
Tue, 13 Mar, 2018 kl. 1:23 PM
Browseren henter en kopi af en tidligere udgave af dokumentet frem fra hukommelsen. Rens browserens midlertidige Internetfiler og prøv igen. I flere browser...
Tue, 13 Mar, 2018 kl. 2:06 PM
Windows Google Chrome: Ctrl + Shift + Delete > Ryd browserdata Internet Explorer: Ctrl + Shift + Delete > Slet I Internet Explorer kan man undgå...
Tue, 13 Mar, 2018 kl. 1:04 PM