Hvorfor modtager nogle forældre ikke adviseringer?

Ændret den Tue, 13 Mar, 2018 kl. 1:13 PM

Under Admin > ForældreIntra > Advisering pr. email > Tilmeldte forældre i den valgte klasse kan du se, om forælderen er tilmeldt og har status OK til at kunne modtage adviseringer.


Under Admin > ForældreIntra > Advisering pr. email > Log over adviseringer kan du se, om SkoleIntra har afsendt en avisering til en forælders mailadresse inden for seneste tid.


Det er muligt at adviseringsmails bliver sendt men ikke modtaget, fordi forælderens mailudbyder har sorteret adviseringsmailen fra eller placeret den i modtagerens spamfolder. Læs evt. vejledningen omkring afsenderadressen under Admin > ForældreIntra > Advisering pr. email.


Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen