Hvorfor kan jeg ikke importere elev- eller personaledata?

Ændret den Tue, 13 Mar, 2018 kl. 1:18 PM

Får du beskeden "Ingen data på central server" kan det være fordi, skolen ikke har godkendt dataoverførsel af itslearning DK (SkoleIntra) WS17 data inde på https://brugeradministration.emu.dk under menupunktet Dataaftaler.


Inden for en halv time efter godkendelse vil du typisk kunne få lov at importere. Bemærk at på skoler bestående af flere institutionsnumre, vil det være nødvendigt at godkende for hver institution inklusive skolens hovedinstitutionsnummer.


Læs evt. mere på i denne artikel..


Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen