Adgang til Supportportalen?
Alle supportkontakter får registreret en bruger i supportportalen, hvormed man får adgang til at oprette sager og følge status og fremdrift på sagsløsningen.
Læs mere om at oprette sager i artiklen her: Sådan opretter du en sag i Supportportalen
Ikke registreret?
Hvis du er en af din skoles Skoleintra supportkontakter, og du ikke i forvejen har en bruger til supportportalen, så opretter vi en ny for dig. Send venligst en e-mail til [email protected] med emnet "Supportkontakt for [Din skoles navn]".
Så vil vi sende en aktiveringsmail afsted til din mail-adresse. Indenfor 5 dage skal du bekræfte din bruger og kan nu logge ind i Supportportalen.
Fælles overblik
Hvis i er flere supportkontakter tilknyttet en skole, vil i kunne se hinandens sager og dermed have et godt overblik over jeres registrerede problemer og fremdriften i forhold til disse. Ved at bruge portalen er i ikke afhængige af en fælles e-mailkonto for at holde styr på dette.
Hvis ikke du er supportkontakt, men har brug for hjælp, så tag først fat i jeres lokale Skoleintra administrator.
Husk venligst: Den e-mail adresse du anvender skal være personlig og fra din skole. Så ikke en privat gmail, hotmail eller skolens fælles "[email protected]".
Var denne artikel nyttig?
Fantastisk!
Tak for din feedback
Beklager, at vi ikke var nyttige
Tak for din feedback
Feedback sendt
Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen