Adgang til Supportportalen?
Alle supportkontakter får registreret en bruger i supportportalen, hvormed man får adgang til at oprette sager og følge status og fremdrift på sagsløsningen.
Læs mere om at oprette sager i artiklen her: Sådan opretter du en sag i Supportportalen
Ikke registreret?
Hvis du er en af din skoles Skoleintra supportkontakter, og du ikke i forvejen har en bruger til supportportalen, så opretter vi en ny for dig. Send venligst en e-mail til support.skoleintra@itslearning.com med emnet "Supportkontakt for [Din skoles navn]".
Så vil vi sende en aktiveringsmail afsted til din mail-adresse. Indenfor 5 dage skal du bekræfte din bruger og kan nu logge ind i Supportportalen.
Fælles overblik
Hvis i er flere supportkontakter tilknyttet en skole, vil i kunne se hinandens sager og dermed have et godt overblik over jeres registrerede problemer og fremdriften i forhold til disse. Ved at bruge portalen er i ikke afhængige af en fælles e-mailkonto for at holde styr på dette.
Hvis ikke du er supportkontakt, men har brug for hjælp, så tag først fat i jeres lokale Skoleintra administrator.
Husk venligst: Den e-mail adresse du anvender skal være personlig og fra din skole. Så ikke en privat gmail, hotmail eller skolens fælles "kontor@skole.dk".