Læs venligst denne artikel før du indsender en supportsag i Skoleintra Supportportalen.
Supportportalen
På supportportalen kan du læse om ny funktionalitet, driftsforstyrrelser, ofte stillede spørgsmål og oprette en support sag.
Opret supportsag
Vi yder support til registrerede supportbrugere. For mere info om registrering af en supportbruger i portalen, se venligst denne artikel.
Når du er logget ind i Supportportalen, kan du klikke på "Indsend en supportsag" i højre hjørne.
Her får du en simpel kontaktformular, hvor du kan tilføje de nødvendige detaljer om dit problem samt vedhæfte eventuelle supplerende filer, der kan hjælpe os med at forstå problemet.
Bemærk: Opret venligst altid separate sager for forskellige problemer.
Hjælp os med at hjælpe dig!
Nedenfor følger nogle eksempler på spørgsmål, vi ofte stiller for at adressere problemet hurtigt og vurdere dets omfang og prioritet. Vores erfaring viser, at vi med disse oplysninger kan reducere behandlingstiden markant, så vurder det meget gerne, når du opretter din sag:
Hvem oplever problemet?
Opleves det kun af én bruger eller flere / alle brugere?
Opleves det af specifikke brugerroller (fx kun elever, lærere)?
Hvor opstod problemet?
På hvilken side og i hvilket modul skete dette?
Hvordan navigerede brugeren til dette?
Hvad blev forsøgt?
Hvad gjorde brugeren præcist i systemet forinden?
Blev der vist fejlmeddelelser i Skoleintra? Erfaring viser, at skærmbilleder eller korte videoer hjælper bedst her.
Hvornår og hvor længe?
Hvornår opstod problemet første gang?
Eksisterer det stadig?
Hvornår ophørte det?
Kun ved at give præcise tidsoplysninger kan vi igangsætte målrettede forespørgsler og identificere tidsmæssige mønstre bedre.
Hvilke browsere og enheder blev brugt?
Hvilken browser blev brugt? (Angiv venligst versionen.)
Hvilken enhed og operativsystem blev brugt? (Angiv venligst versionen.)
Hvis det er en mobil enhed, blev mobilappen brugt (angiv venligst versionen) eller browseren?
Blev der foretaget bestemte indstillinger på enheden til brug af mobilapp eller browser, og i så fald hvilke?
Er det en privat enhed eller en, der administreres af skolen?
Skoleintra-support vil først forsøge at genskabe problemet i et separat testmiljø. Hvis problemet ikke kan genskabes, eller hvis spørgsmål kræver adgang til din side for afklaring, vil Skoleintra Support kontakte skolen, med henblik på tilladelse til at bruge dokumenteret supportadgang.
Var denne artikel nyttig?
Fantastisk!
Tak for din feedback
Beklager, at vi ikke var nyttige
Tak for din feedback
Feedback sendt
Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen