Hvorfor modtager nogle forældre ikke adviseringer?

Modified on Sun, 11 Mar, 2018 at 8:29 PM

Under Admin > ForældreIntra > Advisering pr. email > Tilmeldte forældre i den valgte klasse kan du se, om forælderen er tilmeldt og har status OK til at kunne modtage adviseringer.


Under Admin > ForældreIntra > Advisering pr. email > Log over adviseringer kan du se, om SkoleIntra har afsendt en avisering til en forælders mailadresse inden for seneste tid.


Det er muligt at adviseringsmails bliver sendt men ikke modtaget, fordi forælderens mailudbyder har sorteret adviseringsmailen fra eller placeret den i modtagerens spamfolder. Læs evt. vejledningen omkring afsenderadressen under Admin > ForældreIntra > Advisering pr. email.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article