Hvorfor kan jeg ikke finde en bestemt klasse i UPV-modulet?

Ændret den Wed, 31 Jan, 2024 kl. 1:04 PM

Mangler en klasse under Værktøj > Evaluering > Uddannelsesparathedsvurderinger kan det skyldes, klasens klassetrin er forkert angivet, eller fordi medarbejderen mangler adgang til klassens beskyttede elevdata.


Klassetrin kan undersøges og justeres under Admin > Tilpasning > Klasser. Der kan ikke laves vurderinger for klasser på 7. årgang og under. Bemærk, at selvom en klasse f.eks. hedder "7A" kan klassetrinnet stadig være indstillet til noget andet end 7.


Adgang til beskyttede elevdata tildeles under Admin > Adgang > Beskyttede elevdata.


Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen