Nyt i denne version


Startdato for en elev kan tilføjes og redigeres i Classic SkoleIntra, under Databaser - elever - elevkartotek.

Et afkrydsningsfelt til visning af påmindelser om huskesedler på forsiden kan nu slås til og fra under Mine indstillinger i Modern PersonaleIntra. Tidligere var denne mulighed kun tilgængelig under "Påmind om huskesedler", som findes under Classic Admin - Mine indstillinger - Påmindelser.

Rettede fejl og forbedringer
Ud over tekniske opdateringer og sikkerhedsforbedringer er følgende rettelser og forbedringer implementeret:
- Opretter man, i Classic PersonaleIntra, under "Admin > Fra kontoret > Vikarskemaer", et vikarskema i en periode uden et skema, lægges den nuværende periodes skema ikke længere ind i vikarskemaet.
- Løste et problem omkring fra- og tildato ved redigering af huskeseddel
- I Modern SkoleIntra er der tilføjet en mulighed for at vise klasseaktivitet i Infokiosk. Tidligere var denne mulighed kun tilgængelig i Classic.
- I Modern ForældreIntra opdateres tælleren for ulæste noter i kontaktbogen nu med det samme, når brugeren klikker på linket "Marker ovenstående noter som læste".
9/12
- Ved fraværsregistreringen vises nu elevers fulde navne.
- Det er nu muligt at indstille beskyttelse af personlige kontaktoplysninger i Modern PersonaleIntra under "Indstillinger > Mine indstillinger."
- Embed-objekter kan tilføjes på opslagstavlen igen.
- Notifikationer sendes nu korrekt når der laves noter i dagbøger, der tilhører flere klasser/grupper.
- Ved en fejl opstod der problemer med at redigere eller lave undermapper til en folder under "Dokumenter", efter folderen var blevet flyttet. Dette er nu rettet.
- Ved fjernelse af flere modtagere i en modtagerliste, fjernes de valgte modtagere nu korrekt.
- I den mobilvenlige visning af Modern kunne man klikke på nogle titelikoner, der ikke skulle være klikbare, hvilket resulterede i en fejlmeddelelse. Disse ikoner er ikke længere klikbare.