Nyt i denne version

Det vil heller ikke være muligt at registrere fravær for en bruger på en dato tidligere end startdatoen.

Startdato for en elev kan tilføjes og redigeres i Classic SkoleIntra, under Databaser - elever - elevkartotek.

Et afkrydsningsfelt til visning af påmindelser om huskesedler på forsiden kan nu slås til og fra under Mine indstillinger i Modern PersonaleIntra. Tidligere var denne mulighed kun tilgængelig under "Påmind om huskesedler", som findes under Classic Admin - Mine indstillinger - Påmindelser.

Rettede fejl og forbedringer
Ud over tekniske opdateringer og sikkerhedsforbedringer er følgende rettelser og forbedringer implementeret:
- Opretter man, i Classic PersonaleIntra, under "Admin > Fra kontoret > Vikarskemaer", et vikarskema i en periode uden et skema, lægges den nuværende periodes skema ikke længere ind i vikarskemaet.
- Løste et problem omkring fra- og tildato ved redigering af huskeseddel
- I Modern SkoleIntra er der tilføjet en mulighed for at vise klasseaktivitet i Infokiosk. Tidligere var denne mulighed kun tilgængelig i Classic.
- I Modern ForældreIntra opdateres tælleren for ulæste noter i kontaktbogen nu med det samme, når brugeren klikker på linket "Marker ovenstående noter som læste".